söndag 9 maj 2010

Nytt staket

För någon vecka sen fick jag för mig att det skulle vara fint med ett litet staket utanför altanen. Jag har länge "stört" mig på att det känns lite naket i trädgården, då vi har tagit ner så mycket buskar och träd.
Mina önskemål var att det skulle funka både som insynsskydd (då vi precis fått nya grannar), och som en dekoration för ögat. Någon klätterväxt skulle kunna slingra sig uppför planket och göra det lite lummigt.
Det var vad jag tänkte...och efter lite googlande på olika staket modeller, och lite arbete från Peters sida så står nu staketet klart! På bara en vecka!

Nästan färdigt...



Så här ser vår nymålade altan ut.



Och idag blev också staketet målat i samma nyans.

1 kommentar:

  1. VAD FINT DET BLEV MED NY FÄRG PÅ GARAGE,STAKET OCH ALTAN, NI ÄR RIKTIGA PROFFS.

    KRAM MAMMA

    SvaraRadera